جشن،خنده،حال کردن _ رسمی،سکوت،یادگیری !
نوشته شده توسط : عسل

اعتصاب

 

 ۳زن انگليسي ، فرانسوي وایرانی با هم قرار ميزارن كه اعتصاب كنن و ديگه تو خونه كار نكنن ، و بعد از يك هفته نتيجه كارو بهم بگن.

زن فرانسوي گفت:

به شوهرم گفتم كه من ديگه خسته شدم بنا براين نه نظافت منزل ، نه آشپزي ، نه اوتو و خلاصه از اينجور كارا ديگه بريدم . خودت يه فكري بكن من كه ديگه نيستم يعني بريدم.

روز بعد خبري نشد ، روز بعدش هم همينطور .

روز سوم اوضاع عوض شد ، شوهرم صبحانه را درست كرده بود و اورد تو رختحواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتي بيدار شدم رفته بود .

زن انگليسي گفت:

من هم مثل فرانسوي همونا را گفتم و رفتم كنار.

روز اول و دوم خبري نشد ولي روز سوم ديدم شوهرم

ليست خريدو كاملا تهيه كرده بود ، خونه رو تميز كرد و گفت كاري نداري عزيزم منو بوسيد و رفت.

زن ایرانی گفت :

من هم عين شما همونا رو به شوهرم گفتم

روز اول چيزي نديدم

روز دوم چيزي نديدم

روز سوم چيزي نديدم

شكر خدا روز چهارم يه كمي تونستم با چشم چبم ببينم


--

شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت

ارنستو چهگوارا




:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
MAHSA در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
خوشمان امد راه افتادی اینه!!! افرین بچه جان

/weblog/file/img/m.jpg
feri در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
خوشمان امد راه افتادی اینه!!! افرین بچه جان

/weblog/file/img/m.jpg
w در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
چه مدرسه ای میری؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: